HTML

Kilátástalanság

Most jöttem rá, mit szalasztottam el 10 évvel ezelőtt és hogy ez idő alatt hazudtam magamnak és egy olyan embernek, akivel 9 éve élek együtt. Szeretnék újra élni!!!!! Most úgy érzem vegetálok, pedig még csak 30 éves vagyok.

Friss topikok

  • Fénymarék- Éjfél: Azért ez nem ilyen egyszerű. A boldoghoz vezető út enm könnyű, és bizony barázdás. Tudod, ahoz gho... (2007.10.04. 20:50) 10evután
  • Áron(alul): A bénultság bennünk lakozik. Mintahogy a cselekedni tudás is. Belső világunk törékeny egyensúlyán ... (2007.07.08. 22:05) Egy hete...
  • Áron(alul): A vadidegenek előbb utóbb, már nem is annyira azok. Először csak nem "vadak", utána már nem "idege... (2007.07.06. 16:35) Szülinap
  • Áron(alul): Koncepciókat gyártasz. Mert össze vagy zavarodva. Az igazságot néha nem lehet megtudni, néha jobb ... (2007.07.05. 23:08) Csalódás
  • Áron(alul): Erről beszéltem. Ne bizz meg senkiben sem. Még benne sem. A döntéseid ettől lesznek autonómat. Ne ... (2007.07.05. 14:17) Mi történt?

Linkblog

Archívum

2007.07.08. 12:13 Aurora077

Egy hete...

Pontosan egy hete írtam az első blogomat. Akkor, azon a héten sehová nem mentem, nagyon magam alatt voltam, sőt már előtte levő pár hétben is, de a múlt hét volt a mélypont. Most úgy érzem, kezd feloszlani a köd, a zavaros víz is kezd leülepedni. Ez nem azt jelenti, hogy úgy élek tovább ahogy eddig, mert azt nem szeretném, hanem most már sokkal nyitottabb leszek a világra, és nem mások igényeinek és elvárásainak, fogok megfelelni, hanem saját magamnak. Nem fogom többet magamat megtagadni. És ha ez valakinek nem tetszik az már az ő baja lesz. Így leszek csak szabad. Mától azt csinálom, azt mondom, ami nekem jó. A felismerés, hogy ki vagyok felszabadít! És az életem ez fogja meghatározni és nem mások! A Kilátástalanság többé már nem az!

1 komment

Címkék: élet életem


A bejegyzés trackback címe:

https://10evutan.blog.hu/api/trackback/id/tr52113942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áron(alul) 2007.07.08. 22:05:19

A bénultság bennünk lakozik. Mintahogy a cselekedni tudás is. Belső világunk törékeny egyensúlyán múlik, a világ hogy lát minket. A kétségbeesés és a féktelen határozottság között belül néha nincs is olyan nagy távolság. Melyik kerül előtérbe, rajtunk múlik. Nem leszünk mások, csak tudjuk mi van bennünk, és azt a valamit elő tudjuk csalogatni. A boldogság és a harmónia nem más, mint a gondolatok szabadsága, és az ehhez párosuló cselekedni akarás.
süti beállítások módosítása